ایمیل مارکتینگ

جهان ایمیل مارکتینگ و تمام جزئیات

ایمیل مارکتینگ

جهان ایمیل مارکتینگ و تمام جزئیات

بایگانی

چندگام موثر و موفقیت در ایمیل مارکتینگ

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ب.ظ

این چندگام به نظرم,می تواند شما را در ایمیل مارکتینگتان به شدت کمک کند و از کسانی که این چند گام را نمیدانند, شما را به جلوتر از آن ها پرتاب کند:

پله های ترقی

گام اول مشخص کردن هدف هایتان در این صنعت:

-هدف های ایمیل مارکتینگ خود را مشخص کنید, هدف های هرشخص می تواند یک یا بیشتر از موارد ذکرشده باشدویا حتی هدف های دیگر:

  • گرفتن مشتریان جدید
  • مطرح کردن آرم یا برندتان
  • بوجود آوردن روش فروش سریع
  • بالا بردن آمار نگهداری مشتری ها
  • داشتن رابطه ی صمیمی و گرم با مشتری
  • دادن اطلاعاتی درباره ی محصولات و خدمات جدید و قدیمی
  • در زمانیکه سایت شما مطرح شد,گرفتن تبلیغات و کاری دیگر در دل ایمیل مارکتینگ
  • ...
-مشخص کردن هدف در هر کاری شرط اول موفقیت در آن کار است و ایمیل مارکتینگ هم از این موضوع مستثنی نیست.


گام دوم ایجاد کردن راه هایی که بتواند هدف های مشخص شده را تیک زد:
-شما باید با توجه به خلاقیتتان مسیری را ایجاد کنید که با هدفتان مطابقت کند,در این جا شما می توانید از راه هایی که خرید از شما را برای مشتری جذاب میکند استفاده کنید مثل قرعه کشی و دادن جوایز و برگزار کردن مراسمی جهت تجلیل از مشتریان و طرح هایی از این قبیل...  .
-شما باید مشتری خود را راضی نگه دارید و محصول و خدمات شما را با رضایت 100% بخواهد و یکی از رویکرد های ایمیل مارکتینگ همین رضایت مشتری ایست.
واما دو گام بعد که تکمیل کننده ی این 2گام اول و به مراتب مهم تر اند:

گام سوم در تماس بودن با مشتری:
-شما باید این اصل را در این صنعت همیشه به یاد داشته باشید که هروقت اصطلاحا" نبض مشتری در دستانتان بود می توانید خود را آدم موفقی قلم داد کنید.
مطالب درون ایمیلتان(محتوی),عنوان,
چارت جز نکاتی هستند که شما باید در آن ها خیلی با وسواس خاصی و در نهایت دقت عمل کنید چرا؟ چون مشتری از این طریق شما را میشناسد و ارزیابی میکند پس باید بهترین ها را در این 3 مورد استفاده و برایش هزینه بپردازید.

گام آخر بررسی دستاورد ها و کنترل سه مرحله ی قبل:
-در اینکه چقدر سه گام قبل را درست انجام داده اید,به همان اندازه خود رویکردش را در ایمیل مارکتینگتان می بینید,اما ارزیابی دستاوردها همیشه باعث میشود که ما از کیفیت کارمان مطلع شویم ,و در ایمیل مارکتینگ بسیار مهم ایست ومنجر به این می شود  که کارتان با هدف دنبال شود و وقت و پول و انرژیتان هدر نرود.
و در آخر شما باید موارد زیر را بررسی کنید:
  1. آمار ایمیل هایی که forwardمی شود.
  2. ارزش کلیک هاو آمار آن ها.
  3. حجم سفارش های دریافت شده.
  4. آمارکسانیکه عضویتشان را لغو کردند.
  5. آمارمشتری های جدید و حجم خریدشان.




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی